They're My Best Buddies

Friday, 13 December 2013

Ya Allah...sibuknya saya!

 

Baca tajuk pun dah nampak sibuk sangat aku ni kan
Sumpah memang sibuk
Semalam housemate aku dah bersuara
"Sekarang ni susah betul nak jumpa Dila..."

Okay..tu fakta
Memang susah gile nak jumpa housemate sendiri sekarang ni
Balik keje dah lewat
Sampai rumah je..tengok bilik dia dah gelap
Esok paginya..aku dah keluar dulu..dia baru nak bangun
Nampak tak betapa sibuknya aku sekarang ni..??

Agak penat la dengan kerja sekarang
Tapi...sangat bersyukur sebab dapat peluang mencuba sesuatu yg baru
Dan yg paling penting...sangat bersyukur sebab ada rezeki untuk bekerja di sini

 Sebulan dua ni memang aku agak sibuk la
Banyak benda baru yg nak dipelajari
Belum pun sempat nak faham
Tetiba dapat invitation to bid....tender!!
Oh my...1st time buat tender wehhhh...ketaq pala lutu cheq @_@
Makin bertambah la silibus aku
Jadi..makin bertambah juga la tahap sibuk aku ni

Rindunya nak BW macam dulu
Dah lama tak gelak-gelak depan pc baca kisah korang semua


p/s : masih berada di ofis di saat meng'update' entri ni



~ Dylla Abas ~
Post a Comment