They're My Best Buddies

Tuesday, 1 October 2013

Oktober Datang Lagi

 

1 Oktober 2013
Bulan Oktober dah kembali
Ada apa dengan bulan Oktober..??
Takde apa pun
Cumanya...bila dah masuk bulan Oktober
Maknanya kita dah masuk suku tahun yg terakhir
Masa terasa makin cepat berlalu @_@

Tapi, apapun aku rasa sangat lega bila berakhirnya bulan September
Macam-macam perkara yg berlaku sepanjang bulan lepas
Perkara yg terlalu menduga hati dan menguji kesabaran

Dengan masa yg semakin singkat ni
Terlalu banyak perkara yg aku nak buat
Entah ada kesempatan atau tidak untuk buat semua yg telah aku rancang tu
Walau apapun
Moga aku akan terus diberi kesempatan untuk beribadah kepada-Nya
Tanpa putus
Itu yg lebih penting kan 


p/s : October...please be nice to me ^_^



~ Dylla Abas ~
 
Post a Comment