They're My Best Buddies

Tuesday, 1 October 2013

Nostalgia Surat

 

Semalam, sewaktu dalam perjalanan dari rumah abang ke rumah aku
Topik pagi kat Hot.fm tu berkisar tentang nostalgia surat
Bila dengar macam-macam cerita dari pemanggil
Buat aku teringat tentang diri aku dan nostalgia surat

Aku ni memang la suka sangat menulis surat
Pantang ada sepupu atau kawan yg menghantar surat kat aku
Cepat gile aku balas!

Kalau nak ikutkan..kotak surat aku tu lebih 5 kotak
** kotak kasut jelah pun **
Tapi...setelah berlakunya proses tapisan
Hanya 2 kotak je yg tinggal
Yg lain tu jadi mangsa api la

Aku rasa sampai ke hari ni..masih ada 1 kotak yg tinggal
Tu memang kategori surat kesayangan la
Nak buang memang terasa sayang sangat
Jadi...simpan jelah selagi terdaya
Kadang-kadang bila bosan..aku suka juga baca balik surat-surat tu
Lepas tu dok menyengih sorang-sorang kan
Macam apa je ^_^

Yg pastinya...takde surat cinta okay!
Yg berbau cinta pun takde
Semua surat-surat biasa je
Cerita tentang kehidupan dan kawan-kawan

Bila difikirkan balik
Nasib baik la aku tak pernah ada hati nak menulis surat untuk artis
Maklumlah..dulu gile sangat kat Zamani Slam tu
Hahahaha (",)


p/s : mesti korang pun ada nostalgia surat kan...meh share!



~ Dylla Abas ~
Post a Comment