They're My Best Buddies

Thursday, 3 October 2013

Nostalgia Handmade Card

 

Sebelum ni aku pernah buat entri tentang nostalgia surat
Hari ni aku nak share nostalgia tentang kad ucapan yg aku buat sendiri
Dulu..masa zamam belajar la
Aku suka gile dan rajin gile buat kad ucapan
Tak pernah lagi la aku beli kad ucapan untuk diberi pada kawan-kawan
Memang aku buat sendiri je
Jadinya..bila dah rajin sangat buat sendiri
Memang dulu port lepak aku kedai stationaries la jawabnya
Lepak-lepak..cari idea..cari barang-barang craft
Aku kalau dapat lepak kat kedai-kedai macam tu
Sehari suntuk pun sanggup!

Semalam, salah seorang kawan lama ketika aku belajar di UiTM Arau
telah mengupload gambar tentang sesuatu yg pernah aku beri pada dia
Dan semua kenangan terus melintas kat kepala
Macam tengok wayang..playback!
Thanks kak Eyna..tak sangka kau masih simpan plaque ni
Bila diingatkan balik..asalnya aku nak buat kad
Tapi..ternampak plaque lama kat rumah aku
Jadinya...aku transform plaque tu sampai la jadi macam gambar kat bawah ni


Rindunya zaman belajar dulu!!
Bila la agaknya dapat melalui detik-detik manis macam ni lagi..?

Sekarang ni..aku masih aktif buat kad ucapan sendiri
Memang sangat jarang la aku beli kad ucapan
Melainkan kad raya
Tu memang aku tak tahu nak buat
Sebab selalu takde idea nak tulis apa ^_^


p/s : rasa puas hati bila tengok hasil kerja tangan sendiri dihargai



~ Dylla Abas ~

 

Post a Comment