They're My Best Buddies

Thursday, 26 September 2013

Bila Hati Dah Sayang

 

Tajuk tak boleh blah!
Suka sangat la nak bercakap pasal hati kan
Padahal kerja tengah menimbun ni Dylla oii..!!
 November ni ada konvokesyen yg ke-13 untuk Unirazak
Jadi, banyak benda yg nak kena settle
Tugas aku tak la sesusah mana pun
Exhibition & Sponsorship
Cuma...kadang-kadang merungut juga bila kena buat semua ni
Hey...tak baik la buat kerja merungut, Dylla!!

Okay...back to the topic
Bila hati dah sayang
Apa yg akan jadi...??
Huish...jangan ditanya!
Bila hati dah sayang..macam-macam benda boleh jadi tau

Ada yg sanggup buat apa saja untuk yg disayangi
Yg pasti
Bila rasa sayang tu dah mula wujud dalam hati
Seseorang tu pasti akan jadi lebih sensitif
Semua perkara pun akan menjadi lebih serius

Kalau dulu..tak kisah pun diri tak diutamakan
Tapi...bila hati dah sayang
Mula la nak rasa merajuk bagai
Mula la nak buat perangai
Ish..ish..ish..

Walau apapun
Maruah diri harus dijaga
Jangan disebabkan rasa sayang
Semua benda pun tak dipedulikan lagi
Peace ^_^


p/s : peringatan buat diri sendiri (",)


Post a Comment