They're My Best Buddies

Tuesday, 20 August 2013

Suara Saya Seksi Hari Ini

 

Okay...sila poyokan aku >_<
But seriously...suara aku dah makin parah ni
Nak tak nak keluar je bunyinya
Peratus keluar angin dah melebihi bunyi suara
Sangat seksi okay!!

Dah lama tak mengalami kehilangan suara macam ni
Last aku kena February 2011
Masa mak aku nak kena operate mata dulu
Lama kan...?
Ni baru nak merasa balik keseksian suara macam ni...awww

Aduhai...bila tak bercakap suara ni makin menghilang
Tapi bila asyik nak bercakap je...rasa macam orang menyampah lak
Hahahahaha

p/s : kalau pergi karoke ni..boleh la layan lagu Metallica ^_^



~ Dylla Abas ~

Post a Comment