They're My Best Buddies

Monday, 19 August 2013

Semangat Bekerja Merudum

 

Tak pasti mood bekerja ni merudum gara-gara MALAS atau memang dah takde hati nak kerja kat sini
Puncanya...??
Entah la..susah nak cakap
Bila bangun pagi tu..banyak habiskan masa dengan termenung dan berfikir tentang masa depan sebelum betul-betul bangun dan bersiap
 Sedih bila mengenangkan macam tak tahu hala tuju hidup
Aduhai...Dylla...Dylla...apa nak jadi la dengan kau ni

Korang pernah tak rasa macam ni...?
Pernah tak bila bangun pagi-pagi tu rasa malas gile nak pergi kerja...?
Pernah tak rasa bila dah sampai tempat kerja tapi tak nak buat kerja...?
Dan pernah tak rasa mata tu asyik tengok jam je sebab tak sabar nak balik...?




Macam tulah perasaan aku 2-3 menjak ni
Apa la yg merasuk dalam hati ni sampai boleh rasa macam ni
Tergamak perasaan ni datang selepas hampir 10 tahun bekerja!
Macam mana la nak mengembalikan semangat dan perasaan suka nak bekerja tu ye...??
I need your help...please help me!!!


p/s : ke sebab bos cuti panjang yg buat aku jadi macam ni..ngee (^_^)



~ Dylla Abas ~
Post a Comment