They're My Best Buddies

Monday, 19 August 2013

Sana-Sini Openhouse Raya

 

 Hari ni dah masuk 12 Syawal 1434H
Tapi...sehingga ke tarikh hari ini...belum satu openhouse pun yg aku pergi
Dalam erti kata lain...takde jemputan openhouse lagi
Sadis...huhu T_T

Kalau kat sini...biasanya hujung-hujung Syawal baru nak meriah dengan openhouse
UniRazak pun buat Jamuan Raya hujung bulan ni
So..sementara nak tunggu jamuan raya tu...kena cari alternatif lain
Kena cari openhouse...!!
Sesiapa yg buat openhouse...jemput la aku ye ** dengan muka tak malunya **
Rasa macam nak makan lemang, ketupat & rendang lagi

Tahun lepas...kat tempat kerja aku meriah dengan "open-department"
Semua department berebut-rebut buat jamuan raya
Memang jimat la duit sebulan
Makan free je
Tahun ni macam tak nampak bayang lagi
Wehhh...nak makan lemangggg!!


p/s : okay...nak sambung BW sambil jamu mata dengan entri-entri makanan semua



~ Dylla Abas ~
Post a Comment