They're My Best Buddies

Tuesday, 20 August 2013

Masa Semakin Singkat

 

Sejak akhir-akhir terasa masa tu semakin cepat berlalu
Tiba-tiba je dah masuk bulan August
Rasanya macam baru je masuk tahun 2013 ni
Yg pastinya bila dah masuk bulan August...usia aku pun bertambah setahun lagi
Dah tua...dah tua...dah tua..!!

Teringat kata-kata ayah sebelum ni
Kata ayah, Rasulullah S.A.W pernah bersabda yg bermaksud :
"Di antara tanda-tanda kiamat semakin hampir ialah apabila kita terasa masa semakin singkat (cepat berlalu)"

Kiamat semakin hampir
Okay..sangat gerun mendengarnya
Banyak benda lagi yg perlu diperbaiki
Moga-moga kita semua diberi kesempatan untuk memperbaiki diri
Dan kembali bertemu-Nya dengan persediaan penuh (",)


p/s : 24 jam sehari macam dah tak cukup bagi aku



~ Dylla Abas ~
Post a Comment