They're My Best Buddies

Friday, 30 August 2013

Majlis Merdeka Raya Unirazak 2013

 

Semalam kat tempat kerja aku ada Majlis Merdeka Raya
Sempena Hari Raya Aidilfitri dan Hari Kemerdekaan yg ke-56
Memula tu aku rasa majlis macam agak hambar
Sebab majoriti geng yg gila-gila dah resign
Tapi, bila majlis dah berlangsung...aku rasa macam meriah je
Semangat betul aku nyanyi lagu Jalur Gemilang, 1 Malaysia & Negaraku >_<
Makanan yg disediakan pun sedap juga la..Hotel Royal katanya
Kalau tak sedap tu tak tahu nak cakap apa la kan..hoho
Apapun...aku enjoy je semalam...alhamdulillah (",)
















p/s : haa..puas hati...setiap gambar ada muka aku..ngee (^_^)


~ Dylla Abas ~
Post a Comment