They're My Best Buddies

Friday, 2 August 2013

Diari Ramadhan Dylla (3) : Day 22

 

 Tak sangka dah habis 10 malam ke-2 kan
10 malam pengampunan...sedihnya
Terasa diri tak cukup meminta keampunan dari Yang Maha Esa T_T
Bila dah masuk 10 malam terakhir ni..dalam kepala dah terbayangkan Lailatul Qadar
Selama hidup ni, memang tak pernah dapat lagi merasa malam Lailatul Qadar
Setiap tahun tanam azam nak bertemu dengan "nya"
Tapi tak pernah kesampaian...lagi la sedih
Ya Allah...mungkinkah tahun ni ada peluang aku untuk bertemu dengan "nya"...?

Oh ye..puasa ke-22 merupakan ulangtahun kelahiran anak buah aku yg ke-2 tu, Adam
Ulangtahun yg ke-2
Masih belum petah bercakap
Tapi sangat lincah dan lasak
Adam, makngah ucapkan selamat hari jadi yg ke-2
Walaupun makngah tahu Adam takkan baca entri ni
Makngah tetap nak tulis sesuatu untuk Adam
Jadi la anak yg soleh
Jangan nakal-nakal
Moga jadi anak yg dibanggakan oleh Ummi dan Ayah ye (",)


p/s : tengah fikir nak bagi hadiah apa kat budak kecik tu



~ Dylla Abas ~
Post a Comment