They're My Best Buddies

Friday, 2 August 2013

Diari Ramadhan Dylla (3) : Day 21

 

Cubaan mencari mood nak jahit baju raya sendiri tak berjaya nampaknya
Lepas je waktu berbuka puasa..mood nak tidur je yg membuak-buak
Okay...disebabkan nak menjahit baju tu memerlukan mood yg sangat bagus
Jadi, aku pun dengan suka hatinya simpan balik semua peralatan menjahit tu
Kang nak jahit baju kurung jadi baju apa pula nanti

Apapun, menu buka puasa di hari ke-21 tu memang sangat best
Laksa yg dimasak oleh housemate
Perghhhh...pekat gile kuah dia...terbaekkk la
Dah lama tak dapat makan laksa yg sedap selama dok KL ni
Sadis kan...?

p/s : payah juga nak buat kerja yg perlukan mood ni kan (>_<)



~ Dylla Abas ~
Post a Comment