They're My Best Buddies

Friday, 2 August 2013

Diari Ramadhan Dylla (3) : Day 20

 

Kemalasan melanda di hari berpuasa yg ke-20
 Dah bangun awal dah untuk sahur
Tapi dok golek sana...golek sini...sekali terlelap!
Sedar-sedar je dah pukul 6.30 pagi...!
Turun bawah kejap jenguk mak
Sempat la dengar dia bebel-bebel kat aku pasal tak turun sahur
Naik atas balik...settle apa-apa yg patut...terus sambung tidur
Lepas tu tersedar balik sebab dengar mak bising-bising kat bawah
"Tak kerja ke hari ni...?? Bangun la..dah pukul 9.00 ni..."

Oh...dah pukul 9.00 pagi..??
Macam mamai gile rasa...capai handphone terus text my boss
"Morning bos, sy EL hari ni...ada hal sikit..."
Hahahahaha...gile buruk perangai!
Tapi memang kebetulan ada hal pun kat kampung
So...takde la rasa bersalah sangat kan (^_^)


p/s : bulan puasa macam ni nak buat perangai kan...tak senonoh!



~ Dylla Abas ~

Post a Comment