They're My Best Buddies

Friday, 2 August 2013

Diari Ramadhan Dylla (3) : Day 19

 

Ramadhan ke-19 di Jalan TAR
Tak berniat langsung nak ke sana sebenarnya
Pagi tu rasa nak bawa mak dan ayah ke AEON Rawang je
Tapi ayah tak nak ikut...tak larat katanya
So..bila dah berdua dengan mak memang la sangat suka buat perkara yg tak dirancang kan
Akhirnya kami ke Jalan TAR gara-gara terdengar mak cakap...
"Jalan TAR tu macam mana rupanya, kakak...?"

Haaa...punya la mak teringin nak merasa suasana Jalan TAR tu macam mana kan
Jadi aku bawa jelah...boleh la cari baju raya dia terus
Sepanjang berjalan di celah-celah kesesakan manusia kat Jalan TAR tu...
aku tak putus-putus tanya "mak ok ke...?"
Risau pula aku bila dia diam je...pandang kiri pandang kanan
Tapi mak steady je..siap boleh ajak aku pusing 2 kali..!!
Amboiiii...memang tak la nak pusing sampai 2 kali
Kang aku yg pengsan

Akhirnya, dapat cari baju yg betul-betul mak berkenan kat butik First Lady
Punyalah bersesak bagai...akhirnya First Lady yg jadi pilihan
Terbaekkkkk la mak!


p/s : sampai rumah tepat jam 6.45pm...siap kena perli dengan ayah..."ingat korang buka puasa kat luar arini..?" huhu...mesti dia bengang kena tinggal lama-lama (",)



~ Dylla Abas ~
Post a Comment