They're My Best Buddies

Monday, 8 July 2013

Kegigihan "Bekerja" Di Hujung Minggu

 

 Hujung minggu yg lepas (baru je semalam) telah dipenuhi dengan aktiviti menjahit
Gile Mesin Jahit..!!
Istilah baru untuk diri aku >_<
Nak membiasakan diri guna mesin jahit tu
Lagipun, agak sibuk dengan tempahan yg sedia ada
Penat juga bila buat kerja sampingan ni kan
Siang hari dah habis di pejabat
Hanya waktu malam je yg aku ada peluang untuk menyiapkan semua tempahan
Kalau hujung minggu tak balik kampung, boleh la selit-menyelit aktiviti menjahit ni
Kalau dah balik kampung, memang tak sentuh langsung la jawabnya

Semalam, aku dapat siapkan tempahan untuk handbag
Gigih gile aku menjahit benda alah tu
Handmade handbag tu memang 100% hasil kerja sendiri
Idea asal tu memang aku cari dari internet la
Copy sana sikit sini sikit...alter design mana yg patut
Tapi, bila dah siap...lain pula jadinya..hoho
Dan tempahan tu sebenarnya 1 set
Handbag + Wallet + Make-up Case
Tapi, wallet and make-up case tu belum siap lagi
Jadi, dapat share gambar handbag jelah ye
Kalau nak tengok hasil kerja aku yg lain...boleh la jengah blogshop ni
http://thegreatlittlesummercrafts.blogspot.com




Sesiapa yg nak order apa-apa...sila la order tanpa rasa segan mahupun was-was ye...huhu (",)
Ada surprise untuk kawan-kawan on 1st Ramadhan nanti...tungguuuuu



~ Dylla Abas ~

Post a Comment