They're My Best Buddies

Friday, 19 July 2013

Diari Ramadhan Dylla (3) : Day 9

 

Diserang "ceri-beri" ketika sedang berpuasa memang bukan perkara yg baik
Itulah yg berlaku pada aku di puasa hari yg ke-9
Memang la dugaan tu tak berat mana pun
Tapi, terasa juga la lemahnya badan ni
Dehidrated!

Apapun, alhamdulillah sebab aku boleh bertahan hingga ke waktu berbuka
Dan menu buka puasanya sangat-sangat menarik
Bubur Lambuk Kampung Baru
Maveles okay!! 
Kebetulan budak ofis yg bagi...alhamdulillah rezeki (",)

Takde apa yg menarik yg berlaku pada 9 Ramadhan ni
Cuma, terpaksa menahan nafsu mata bila melalui Jalan TAR
Kemain meriah dengan pelbagai jualan baju raya, kuih raya bla bla bla
Takpe la...nanti aku terjah satu-satu gerai kat Jalan TAR tu
Sekarang bukan mood nak membeli-belah
Jarangnya aku nak membeli-belah di awal-awal puasa macam ni
Kalau ikutkan tahun lepas, minggu terakhir puasa baru aku pergi cari baju raya untuk mak dan ayah
Mungkin tahun ni pun macam tu juga kot
Barulah terasa kemeriahan raya (^_^)


p/s : teringin nak makan homemada carbonara la



~ Dylla Abas ~


Post a Comment