They're My Best Buddies

Thursday, 18 July 2013

Diari Ramadhan Dylla (3) : Day 8

 

Untuk pertama kali dalam hidup
Aku tak berapa kisah tentang menu berbuka puasa
Makan je apa yg ada
Surprise kan...?
Aku pun surprise juga dengan diri sendiri
Masa singgah di bazar Ramadhan tu pun aku macam tak tahu nak makan apa
Pusing 2-3 kali...akhirnya singgah beli roti jala RM2.00 dan tau fu fa RM1.00
Kalau la hari-hari macam ni...memang boleh jimat ni
Banyak la angka kat buku bank aku tu..huhu (",)


 p/s : perut semakin mengecilkah di bulan puasa ni...?? 



~ Dylla Abas ~
Post a Comment