They're My Best Buddies

Saturday, 13 July 2013

Diari Ramadhan Dylla (3) : Day 3


Berpuasa di hari Jumaat bagaikan satu kenikmatan
Salah satunya ialah bila waktu bekerja menjadi lebih pendek
Lepas je waktu rehat...tinggal dua jam je untuk balik...maveles!

Buka puasa hari ke-3 masih dengan menu di bazar Ramadhan
Tapi tak sempat nak jelajah satu bazar sebab keadaan hujan yg turun tiba-tiba
Biasa la..bila dah hujan...mood nak membeli belah tu jadi tergendala
Bagus juga kan...takde la mata ni nak tengok macam-macam
dan nak beli macam-macam

Lepas je waktu berbuka...solat Maghrib...aku terus balik kampung
Alhamdulillah...perjalanan sangat lancar
Sampai je kat rumah mak ayah...rasa teruja tengok tembok & pagar ayah dah siap
Tinggal nak pasang floor tile je lagi
Lepas tu bertambah teruja bila dapat jumpa anak buah aku yg menetap kat Kemaman tu
Dapatlah lepaskan rasa rindu bila dapat peluk cium budak kecik tu (",)


p/s : tak sabar nak mulakan projek jahit baju raya mak


~ Dylla Abas ~




Post a Comment