They're My Best Buddies

Wednesday, 10 July 2013

1 Ramadhan 1434H

 

Alhamdulillah
Masih ada kesempatan nak menjengah 1 Ramadhan tahun ni
Syukur yg tak terhingga
Tarawih pertama malam tadi...sedih tak dapat buat
Balik kerja semalam terus dinner
Sampai rumah perut dah rasa mual
Mungkin terlebih makan atau Laici Susu tu lemak sangat
Lepas je solat Maghrib...boleh pula aku terlena atas sejadah!
Sedar-sedar je dah pukul 10 malam T_T
 Harapannya, moga malam ni aku ada kekuatan untuk bertarawih...in shaa Allah
Dan harapannya, makin banyak la muka surat kitab suci al-Quran yg dapat aku baca setiap hari




p/s : kalau boleh nak buat semua macam dalam checklist kat atas (",)



~ Dylla Abas ~
Post a Comment