They're My Best Buddies

Friday, 14 June 2013

Bila Azeem Rindukan Makngahnya

 

3 hari yg lepas aku dapat panggilan daripada anak buah aku, Azeem
Tengah sibuk melayan berita, tetiba je handphone berbunyi
Bila tengok nama dia kat skrin, aku dah sengih-sengih dah

Azeem : Makngah buat apa tu...?

Makngah : Tengah tengok tv...kenapa Azeem call makngah ni...?

Azeem : Makngah ni tak rindu kat Azeem ke...?

Makngah : Lorr..baru je jumpa Azeem hari tu...nak rindu buat apa...?
(dengan niat sengaja menyakat)

Azeem : Azeem rindu la kat makngah...bila makngah nak datang rumah Azeem lagi..?
(nada suara dia dah start mendayu-dayu masa ni...pelik pula aku)

Makngah : Iye ke Azeem rindu kat makngah ni...? Acu kan ada...

Azeem : Acu tu asyik cakap telefon je...dia mana nak kawan dengan Azeem..boring la Acu tu makngah...
(mengadu domba tentang perangai Acunya...hahahaha..)

Makngah : Okay...Azeem kira tiga hari, nanti makngah datang ye

Azeem : Kira tiga hari...?? Okay...1..2..3...takde pun makngah datang...

Makngah : ?????????????




Azeem...Azeem...kelakar la kau ni
Kalau ye pun rindu sangat kat makngah...tak payah la nak tipu kira macam tu
So..malam ni terpaksa la aku datang Puchong
Nak jumpa budak kecik yg rindu sangat kat aku tu (>_<)


p/s : macam lama gile aku menyepikan diri kan? kan? kan?



~ Dylla Abas ~
Post a Comment