They're My Best Buddies

Wednesday, 22 May 2013

Tak Kenal Tapi Dah Jatuh Cinta

Assalammualaikum W.B.T

Tajuk kontroversi ke tu..?? Lalala..takde la kontroversi sangat pun. Terasa nak buat entri ni bila hari ni untuk pertama kalinya aku tersedar yg aku dah "jatuh cinta" dengan mereka walaupun tak pernah kenal, apatah lagi nak bersua muka. Mereka...?? Kemain banyak bunyinya ye..huhu (>_<) Memandangkan hari ni masa aku banyak dipenuhi dengan aktiviti BW ** sambil buat kerja juga tau..!! ** jadi, perasaan "cinta" tu buat aku tersengih sorang-sorang depan pc ni haa. Rasanya takde yg perasan kot.

Pertama kalinya aku rasa aku dah "jatuh cinta" dengan 2 orang sekaligus. Tamak...?? Tak la juga. Baru dua. Belum 3 4 5 6 7 lagi. Kira okay la kan. Dan 2 orang yg sungguh bertuah tu tak lain tak bukan adalah anak-anak comel kakak yg sorang ni haa...Alisha dan Aqilah...Tadi bila baca entri kak IntanBerlian yg KAMI DAH KEMBALI tu, terus semangat klik kat entri tu. Terus baca dan terus komen. Sampai sekarang pun aku masih tersengih-sengih lepas tengok gambar diorang.

Pelik..?? Tak pelik pun. Itulah realitinya. Entri kak IntanBerlian tu dah macam entri wajib yg mesti aku baca. Eh, kejap-kejap...bukan nak kata entri blogger lain aku tak baca ye. Baca juga. Setiap entri yg ada kat wall aku ni aku baca. Takde yg miss pun. Cuma mungkin ada entri yg aku tak tinggalkan komen. Sebab selalu terjadi di mana aku tak tahu nak komen macam mana (",)

Kepada kak IntanBerlian, please don't stop blogging. Nanti saya jadi tak keruan kerana merindukan 2 orang anak-anak yg comel lagi bijak tu. Kalau ada rezeki, teringin sangat nak jumpa korang bertiga. In shaa Allah, mana la tahu hajat ni diperkenankan, kan...? Hee (^_^)


p/s : sesekali jiwang dengan budak kecil...apa salahnya kan >_<



~ Dylla Abas ~
Post a Comment