They're My Best Buddies

Wednesday, 29 May 2013

Mesin Jahit Baru

 

 Mood kembali ceria bila pagi-pagi dah dapat panggilan dari SINGER
Katanya mesin jahit yg aku order aritu dah boleh hantar petang ni...yeayyy!!!
Alangkah indahnya kehidupan menjahit aku lepas ni
Tak payah dah nak bersusah payah menjahit dengan tangan lagi
Bukan tak suka..tapi remeh la..penat pun satu hal juga
Jahit tangan ni memang kena banyak sabar
Tapi, kalau dah minat tu tak jadi hal sebenarnya kan..huhu (>_<)

Apapun, tak dapat nak upload gambar mesin jahit tu lagi
Diorang hantar ke rumah aku di Bukit Beruntung tu
Sebab order pun dari sana
Hujung minggu ni baru boleh ambil bawa balik KL
Tak sabar okay!!



p/s : pasal mesin jahit pun nak buat entri...apa la..hahaha..


~ Dylla Abas ~

Post a Comment