They're My Best Buddies

Wednesday, 29 May 2013

Coklat Langkawi Dan Ole-Ole Australia

 

Masuk je ofis hari ni...dah nampak coklat Daim dan coklat Tiramisu atas meja
Okay...dah boleh agak pemberian siapa
Salah seorang kawan se-department ada pergi Langkawi cuti yg baru lepas ni
Merasa la makan Daim kan
Nak beli kat sini...harganya agak mahal..tak berbaloi..huhu
** alasan orang kedekut **

Lepas tu jalan-jalan ke department lain...dapat pula coklat NOUGAT 
Dan keychain serta Fridge Magnet dari Australia
Paling happy dapat Fridge Magnet
Dan banyak gile aku kumpul
Tunggu ada peti ais sendiri baru boleh guna (^_^)

Pemberian tu walaupun tak banyak tetap buat akurasa berterima kasih sangat
** kena share ramai-ramai...sebab tu tak dapat banyak **
Apapun yg orang bagi..kena bersyukur okay
Jangan banyak bunyi..!!



p/s : tqvm to kak Ila and pak encik for the souvenir



~ Dylla Abas ~

Post a Comment