They're My Best Buddies

Friday, 1 March 2013

Happy Birthday Azeem Buchuk

Assalammualaikum W.B.T

1 Mac 2013. Genap dah usia anak buah sulungku yg ke-5. Dah besar pun dia. Kejap je rasanya masa berlalu. Teringat lagi hari ke-2 dia dilahirkan, aku beria-ia nak datang rumah abang. Nak tengok sendiri anak buah yg abang cakap copy habis muka dia. Nak sangat pegang dia. Nak sangat dukung dia. Dan yg paling penting, nak sangat-sangat bertemu dengan pewaris kelurga Abas tu ^_^






Muhammad Azeem Rusyaidi bin Fakhrur Razi. Kemain panjang namanya. Nasib baik panggil Azeem je. Senang nak sebut, senang nak ingat. Yg pasti, pertama kali aku tengok muka dia...memang terus terdetik dalam hati, "macam abang la..." Copycat sungguh!




Tapi, bila usia makin meningkat, Azeem lebih ke arah ibunya. Muka pun dah lebih kurang muka ibu dia je. Cakap pun dah macam ibu dia juga. Kemain pekat loghat Kedah budak tu. Hari ni aku makin pening nak mencari hadiah untuk dia. Apa nak bagi kat dia ni...??? Ayah dia dah tak bagi aku belikan barang permainan. Penuh rumah katanya. Dah tu nak bagi apa pula..???




Apapun Azeem, makngah ucapkan Selamat Hari Lahir yg ke-5. Jadilah anak yg baik dan soleh. Moga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan dirahmati Allah selalu ye. Lagi satu, mulut tu jangan becok sangat. Penat makngah nak melayan...huhu >_<




p/s : sayang Azeem...!!




~ Dylla Abas ~

Post a Comment