They're My Best Buddies

Wednesday, 12 September 2012

Minggu Makan-Makan : Part 1

Assalammualaikum W.B.T
Sepanjang minggu ni, kami di UniRazak sibuk dengan undangan makan-makan. Minggu terakhir Syawal ni terasa sangat meriah dengan aktiviti "Rumah Terbuka" yg dianjurkan oleh department yg ada. Hari ni, department aku akan bergabung dengan beberapa department lain untuk aktiviti yg sama. Tak pasti lagi menu apa yg ada, tapi aku pasti suasana hari ini akan lebih meriah. Apatah lagi dengan dekorasi majlis yg begitu cantik ** pada pandangan mata aku la ye **
Semalam, aku sempat la cuci mata kejap. Sambil-sambil tu sempat juga la mengambil barang sekeping dua gambar untuk ditempek kat sini. Tak sabar pula rasanya nak menunggu ketibaan tetamu...hahahaha, sengal! baru pukul 10.00 pagi kot. Majlis bermula jam 1.00 tengahari. Ada 3 jam lagi. Aku rasa, macam dah nampak diorang semua dok sibuk-sibuk siapkan makanan. Aku je yg malas. Biasa la, aku memang suka jadi orang yg terakhir datang membantu. Takde la banyak sangat kerja nak kena buat, kan? Hehehe >_<
Warga kerja RQA yg memang ringan tulang membantu

Tukang sibuk, tukang komen dan segala jenis tukang...hehehe >_<
Part of view


The Decorator


Part of view no.2


Cakkk...!!


Keciknya daku di sisi bunga itu

Okay dah. Nak sambung buat kerja. Kejap lagi baru update entri lain pula. Lagipun takde idea sebenarnya nak bercerita tentang apa hari ni. Daa...!!


Photobucket
Post a Comment