They're My Best Buddies

Thursday, 2 August 2012

My Workstation

Assalammualaikum W.B.T

Okay...berehat sebentar dengan meng'update' blog setelah berhempas pulas membuat kerja.
Berpinar biji mata ni dok mengadap nombor-nombor ni haa..
Dah mengalahkan orang yg buat kerja kat bahagian Finance pula >_<

Tetiba je rasa nak upload gambar workstation aku kat ofis ni.
** kecoh la Dylla ni..!! **
Sebenanrnya pagi tadi aku saja test kamera.
Snap la barang sekeping dua gambar-gambar workstation aku ni.
Huru-hara juga tempat aku buat kerja ni...hahaha


Padat!! Kalau boleh setiap sudut aku nak letak dengan segala macam benda..hee :p

Teddy bear tu bertindak sebagai bantal kalau aku terasa nak tidur kat ofis waktu lunch hour >_<

Kalendar UniRazak menggantikan tempat kalendar EH! yg aku guna sebelum ni (",)

Macam kenal je minah dalam cermin tu ^_^

p/s : entri bergambar sebab malas nak tulis panjang-panjang..huhu



Photobucket
Post a Comment