They're My Best Buddies

Monday, 13 August 2012

Maaf...Saya Tak Berminat

Assalammualaikum W.B.T

Hari yg penuh dengan kekeliruan dan ketegangan.
Wahai manusia Adam...
Susah benarkah kau nak menerima hakikat bahawa dirimu tidak dapat diterima...?
Cara paling lembut dah aku gunakan untuk "menolak"
Jangan memaksa aku untuk menggunakan cara yg lebih kasar.
 Ya...itu memang aku!
Tapi, aku tak nak berkasar dengan kau.
Jadi...tolong la faham.

Aku dah punya kekasih hati la wehhh!!
Jadi, jangan la cuba-cuba nak mendekati.
Sekadar kawan itu sudah pasti.
Tapi, jangan kau minta lebih dari itu.

Aku dah terima hadiah pertama untuk harijadiku tahun ini.
Harijadi yg belum kunjung tiba pun.
Tetiba hadiah yg sampai dulu.
Dan hadiah tu...aku tak nak la!
Pulangkan...?? Should I...??
Bukan kategori tak beradab kot kalau aku pulangkan balik.

Bukan aku tak faham isi hati kau.
Aku sengaja tak nak faham sebab aku tak nak peningkan kepala.
Tapi, tahniah la...
Sebab kau berjaya buat aku stress hari ni...!


50-50...nak terima ke atau pulangkan balik hadiah ni...???

p/s : aku tak berminat la wehhh...macam mana nak bagi kau faham ni...???


Photobucket
Post a Comment