They're My Best Buddies

Wednesday, 8 August 2012

Diari Ramadhan Dylla (2) : Day 18

Assalammualaikum W.B.T

Semakin hari hari semakin cepat masa berlalu. Tetiba je dah masuk 18 hari kita berpuasa. Lepas ni dah nak raya. Minggu-minggu akhir macam ni, apa aktiviti korang ek...? Masa aku FB tadi, ada la aku terbaca kata-kata Ustaz Azhar Idrus tentang 10 malam terakhir Ramadhan. Dan kata-kata tu membuat aku terdiam sebab macam terkena batang hidung sendiri...hehehe >_<




Hmm...tapi tahun ni, aku dah siap beli baju raya awal-awal lagi. Jadi, 10 malam terakhir tu boleh la fokus pada beribadah kepada Allah S.W.T...insyaAllah. Moga diperkuatkan iman aku ni untuk menambahkan lagi ibadah-ibadah dan misi mencari Malam Lailatul Qadar pasti akan diteruskan ^_^


Photobucket
Post a Comment