They're My Best Buddies

Wednesday, 25 July 2012

Morning Peeps!!

Assalammualaikum W.B.T

Wahhh...ceria sungguh aku hari ni..!! Awal-awal pagi dah buat entri. Alhamdulillah, selesai sudah bersahur dan solat Subuh. Kejap lagi nak bersiap-siap ke tempat kerja pula. Semangat nak masuk kerja hari ni. Walaupun dah terbayang atas meja aku pasti menimbun-nimbun kerja yg perlu disiapkan. Takpe. Kerja tu kan satu ibadah. Ibadah yg dibuat ikhlas kerana Allah S.W.T pasti ada ganjarannya. InsyaAllah.

BW...? Oh, bukan la seawal ini. Kang aku khusyuk sangat BW sampai terlupa nak bersiap lak. Kejap lagi kat ofis bila ada waktu lapang aku pasti akan BW. Tu kan salah satu hobi kegemaran aku..huhu >_<

Aku sebenarnya membayangkan suasana yg tenang dan damai di waktu-waktu begini. Malangnya, kat sini suasana tu sama je. Aku rasa memang 24 jam aku akan dengar bunyi kenderaan yg lalu-lalang. Amboi...diorang ni tak reti nak berehat ke...? Hmm, tak la mengganggu sangat pun. Cuma rasa teruja nak merasai suasana tenang dan damai tu terbantut seketika.

Okay la. Nak bersiap dulu. See you in next entri...daa!!


p/s : best nye kalau dapat kekalkan mood macam ni hari-hari (",)


Photobucket
Post a Comment