They're My Best Buddies

Tuesday, 24 July 2012

Diari Ramadhan Dylla (2) : Day 4

Assalammualaikum W.B.T

Ehem...ehem...dah 4 hari la kita semua berpuasa...yeay!! Haipp...yeay pula...macam budak-budak!! Alhamdulillah...syukur ke hadrat-Mu Illahi kerana dengan izin-Mu kami semua berpeluang untuk menghabiskan puasa di hari ke-4 Ramadhan kali ini (",)

Hari ni kesihatan mata aku dah kembali stabil seperti sediakala. Dah tak merah lagi. But still ada rasa sakit la. InsyaAllah, esok pagi mesti sembuh. Banyak kerja yg tergendala kat ofis tu disebabkan m.c dua hari ni. Adoii...confirm aku sibuk gile esok!

Apapun, puasa hari ni berjalan lancar. Takde dugaan yg besar pun. Al-maklum la, dok umah je. Dugaan apa la sangat. Melainkan dugaan tidur jelah. Hmm, cubaan menahan diri dari tidur siang berjaya la tadi! Alhamdulillah. Boleh je buat kalau hati tu dah tekad kan...hehe

Petang tadi, pertama kali aku ke bazar Ramadhan yg terletak berhampiran dengan rumah aku ni. Meriah juga. Ramainya makhluk Allah yg sibuk membeli-belah untuk juadah berbuka puasa, termasuk la aku. Memang banyak menu yg dijual tadi. Tapi, tak tahu la disebabkan penat atau memang dah jenis tak kisah sangat buka puasa makan apa...jadi aku takde la rasa teruja nak beli macam-macam. Akhirnya aku ternampak pakcik kedai makan yg selalu aku pergi tu, turut berniaga di situ. Tak fikir panjang, terus beli kat pakcik tu je. Dah tau dah rasa masakan dia macam mana kan.

Hmm, malam ni rasa nak tidur awal la. Dah tak tahu nak buat apa lagi. Nak BW, tapi internet cam apa je...slow ya amat! Ni pun dah berapa kali aku dengar BB aku dok disconnect sendiri. Esok la aku terjah korang semua ye!


Photobucket
Post a Comment