They're My Best Buddies

Friday, 8 June 2012

Tulang Rusuk

Perbualan sengal ini berlaku di antara seorang lelaki dan seorang perempuan mengenai hal kahwin :

GF : Kawan-kawan saya majoriti dah kahwin...tinggal saya je yg belum kahwin lagi =(

BF : Takpelah, ada jodoh pasti kita akan kahwin. Kita kan dah plan. Awak sabarlah...

GF : Hmmm....

BF : (Sambil tersenyum memandang GFnye) Apa yg saya nak cakap, kita ni boleh plan je. Yg menentukan semuanya nanti Allah juga, kan? Kita usaha dan berdoa ye. Saya pun tak tahu kat mana "tulang rusuk" saya tu berada. Pada awak ke, pada perempuan lain ke...

GF : Oh, aritu saya dah pergi scan, ada nama awak kat tulang rusuk saya (memberitahu dengan muka yg penuh confident)

BF : Eh...??

GF & BF : Hahahahaha...


p/s : Hawa dijadikan daripada rusuk Adam...jadi, kaum Adam sekalian, carilah "tulang rusuk" anda berada di mana...peace (",)






Post a Comment