They're My Best Buddies

Wednesday, 20 June 2012

Bila Encik Moody Datang Menyerang

Assalammualaikum W.B.T

Semalam takde entri. Bagus la. Dah cuti on weekend. Ni dah pandai belajar cuti on weekdays pula. Minta ampun ya La Mia Storia. Tiada niat mengabaikanmu. Cheh!!

Okay la. Terus terang je. Semalam memang dah tulis entri. Tapi, tulis separuh je terus save dalam draft. Ada 3 entri aku buat semalam. Tapi, semua masuk dalam draft. Takde idea nak habiskan. Dan takde mood nak publish kan. Tak tahu la angin apa yg menyerang semalam, tapi serius memang takde mood langsung nak publish kan entri-entri tu.

Ini la masalahnya kalau encik Moody datang menyerang. Adoiii...susah betul! Macam mana nak kawal perasaan ni agar tak terlalu ikutkan sangat perasaan tak ada mood tu...? Sesiapa ada petua...? Share please...thank you ^_^

Hari ni aku mesti publish kan entri yg dah tulis separuh jalan tu ye. Tapi, tunggu la aku habiskan dulu. Kang tulis separuh-separuh kang, orang faham separuh-separuh pula...hehehe


p/s : jom breakfast Bloggers!!





Post a Comment