They're My Best Buddies

Thursday, 5 April 2012

Audit Oh Audit..!!

Assalammualaikum W.B.T

Selamat pagi semua. Lama rasanya tak update blog, apatah lagi melakukan aktivit kegemaran...BW!! Ni semua audit punya pasal. Banyak benar perkara yg nak dibuat.

Semalam, selesai je auditor tu mengaudit kami, aku rasa macam nak pergi makan besar...hahaha (",) Padahal, takde la stress sangat audit ni. Cuma, part aku macam banyak kena audit. Tu yg kalut sikit tu. Sekali dapat 1 NCR daa. Adoi la..kecewa sungguh!!

Tapi, bos menerima NCR tu dengan tangan terbuka, walaupun muka aku dah bertukar rupa dah waktu tu. Bos relax je. Siap cakap kat auditor tu, "memang patut kena NCR ni...boleh la saya highlight kat next UPC meeting nanti.." Amboi, bos..!!! Memang patut kena ek. Nasib baik la bos cakap kat aku, benda tu bukan salah aku pun. Dia yg terlepas pandang. Erkk..alahai, terharunya bos tak salahkan aku..hoho :p

So, dah selesai audit...harap-harap lepas ni aku boleh kembali berBlogging seperti dulu.




p/s : It's BW time...!!!!







Post a Comment