They're My Best Buddies

Wednesday, 14 March 2012

My 4 Years Old Son

Kahwin pun belum ada hati nak mengaku ada anak. Yelah..yelah...ni nak cerita pasal anak buah aku. Anak abang aku. Kiranya anak aku la juga kan (",)

Azeem dah pun mencecah usia 4 tahun pada 1 Mac yg lalu. Tapi, minta maaf la ye...peram lama sangat entri ni. Actually tunggu kakak ipar email gambar Azeem potong kek. Baru dapat tadi. Sebab tu baru tulis entri ni hari ni ** alasan sgt!!! **

Aku pun sebenarnya tak sempat nak ke rumah abang aku untuk raikan harijadi Azeem. Jadi, hanya sekadar telefon dan bertanya khabar jelah. Tapi, minggu lepas aku sempat jumpa Azeem. Tu pun sebab kebetulan kat rumah diorang ada kenduri kahwin, dan aku dijemput sekali untuk hadirkan diri.

Aku : Azeem dah umur berapa tahun sekarang...?

Azeem : 4 tahun la makngah!

Aku : Betul ke 4...bukan 3...?

Azeem : Bukan....

Aku : Kenapa cakap bukan...??

Azeem : Yelah...Azeem punya kek hari tu ada 4 je lilinnya...

Aku : Oh, dah pandai mengira anak makngah ni. Bagusnya! Ni berapa...?? (sambil tunjuk 7 jari kat depan Azeem)

Azeem : Ish...makngah kira sendiri la. Dulu makngah tak belajar ke masa kat sekolah...??




Bertuah punya anak buah...!! Dia boleh sound aku macam tu pula kan. Sabor jelah. Memang mulut Azeem ni becok sangat. Cakap macam orang tua. Tak pelat langsung. Tapi, longhat more to Kedah. Nak buat macam mana...dijaga oleh kakak kepada kakak ipar aku. Memang 'Kedah' la hasilnya...huhu :p


p/s : tapi kalau balik kg perak...Azeem ni reti lak tukar loghat kan..bodek opah sgt tau!!






Post a Comment