They're My Best Buddies

Thursday, 15 December 2011

Nak Promote Buku Baru

Assalammualaikum W.B.T

Pagi ini aku terasa sihat dan ceria sekali. Harap-harap semuanya pun begitu juga la ye. Semoga kita semua sentiasa berada di bawah rahmat-Nya...amin.

Beberapa hari yg lepas, aku ada melawat satu kedai buku ni. Niat di hati nak beli alatulis. Tapi, masuk je kedai buku tu, dah terpampang satu buku yg amat menarik perhatian. Tajuknya saja dah cukup buat aku terasa nak baca buku tu.

Manisnya Iman. Best kan tajuk buku tu..? Okay la...disebabkan tak boleh nak tahan rasa hati untuk tahu isi kandungan buku tu, aku beli la juga. Harganya pun tak mahal. Cuma RM19.90. Kalau novel-novel cinta kita boleh beli mahal-mahal, takkan la buku ilmiah macam ni kita tak mampu nak beli, kan..?


Jadi, dalam buku ni dah terbahagi kepada beberapa tajuk yg melibatkan Ibadah, Akhlak, Fahaman, Akidah dan Umum. Ada lagi beberapa tajuk kecil yg dihuraikan dari 5 tajuk besar tu. Aku baru je baca tajuk pertama yg melibatkan Ibadah seharian orang Islam. Aku akan kongsikan ilmu yg ada di dalam buku dengan kawan-kawan semua dalam entri seterusnya.

p/s : baru baca beberapa tajuk kecil dah terasa buku ni sangat-sangat best (",)
Post a Comment