They're My Best Buddies

Wednesday, 2 November 2011

Transformasi Diriku - Ish...match ke baju ni dengan tudung ni..??


Rasa nak gelak dulu baca tajuk entri ni sebelum aku sambung menulis...hehehe (",)

Okay. Back to the main point. Apa yg aku nak tekankan dalam entri ni bukan isu baru. Isu ni dah sangat-sangat sebati dalam diri para gadis dan wanita yg memakai tudung atau berhijab.

Dulu, masa aku masih lagi belum bertudung, aku selalu dengar adik perempuan, kakak ipar dan emak aku bertanya-tanya sesama mereka tentang padanan warna tudung dan baju yg mereka pakai. Adess...masa tu aku malas nak layan. Bagi aku, pakai jelah warna apa pun. Asalkan pakai.

Tapi, sekarang ni bila aku sendiri dah bertudung, baru aku tahu perasaan tu macam mana. Aku pula yg asyik bertanya, "eh...baju macam ni nak pakai dengan tudung apa ye..?" Kelakar pula rasanya melihat kerenah diri sendiri. Sebab tulah aku suka nak pergi Jalan TAR tu beli tudung banyak-banyak. Bila dah ada koleksi tudung yg banyak, boleh la aku match kan dengan baju-baju aku ni...hahaha

suka tudung plain je - senang!!
Post a Comment