They're My Best Buddies

Tuesday, 8 November 2011

Kerenah Azeem di Pagi Aidiladha 2011

Assalammualaikum W.B.T

Sebab dah 2 hari cuti berBLOG, so hari ni masih takde idea nak update apa. Cuma, sekejap lagi nak buat entri yg di tag oleh sahabat BLOGger si 3nogr33ny tu (",)

Entri ni entri bergambar jelah ye. So, kita layan gambar jelah. Kerenah anak buahku, Azeem bersama kami, menyambut hari raya korban untuk kali ke-3 dalam hidupnya.

Muhammad Azeem Rusyaidi

Azeem dan Pak Uda

Azeem dan Ayah

Azeem dan Makngah...eh, aku la..hoho (",)


Azeem dan Acu

Azeem dan Opah

Azeem dan Ibu

p/s : takde pun gambar Azeem dan Atuk..nak buat macam mana, atuk dia tak nak ikut kami beraya..huhu
Post a Comment