They're My Best Buddies

Friday, 28 October 2011

Transformasi Diriku - Gelagat Memilih Tudung

Disebabkan tempat kerja yg baru ni amat berdekatan dengan Jalan TAR, Jalan Masjid India dan SOGO, aku memang terpaksa men'kategori'kan diri sebagai 'Gila Shopping'.

Merancang untuk mencari tudung dan selendang baru, aku mengikut 2 orang teman sepejabat ke Jalan TAR, waktu makan tengahari sebentar tadi. Hari ni kan hari Jumaat, rehat 2 jam kot!! ** staff Mudajaya yg baca entri ni sila jangan jeles ye :p

Melihat kepada fizikal, mungkin ada yg mengatakan aku TAMAK..hehehe. Tapi, sesungguhnya, walaupun 3 beg plastik penuh berisi tudung dan selendang, namun harganya baru saja mencecah rm30 je. Tak mahal kan..?? Haaa, memang murah-murah tudung dan selendang kat situ. Tak nak promote lebih-lebih, sebab aku yakin ramai sangat yg dah tahu tentang perkara ni. Aku je yg baru nak ambil tahu (",)

Memandangkan ramai sangat orang kat kedai menjual tudung dan selendang tu, aku tak sempat langsung nak snap gambar. Seronok dan rasa terhibur tengok gelagat orang. Dan rasa kelakar melihat gelagat sendiri memilih selendang yg pelbagai jenis dan corak tu..haha

Alhamdulillah. Ada rezeki aku untuk menambah koleksi tudung dan selendang yg dah sedia ada. Lepas ni nak kena belajar pakai pula. Poyossss!!

Sopan berbaju kurung di hari Jumaat (",)





Post a Comment