They're My Best Buddies

Friday, 21 October 2011

Main Kasar Nampak!!

Assalammualaikum W.B.T dan Selamat Pagi Jumaat semua!!

Amboi..tajuk macam nak cari gaduh je aku ni. Tak baik gitu, Dylla. Hari Jumaat pula tu. Tak mahu gaduh-gaduh. Tak best pun.

Entri ni cuma entri luahan perasaan je. Setelah 3 hari aku meninggalkan tempat kerja lama, aku diberitahu tentang hal yg berlaku yg melibatkan nama aku. Ish, sebenarnya takde la nak marah sangat. Cuma, apa yg berlaku tu buat aku rasa tak puas hati sikit je. Selebihnya, aku malas nak layan.

Sebelum aku tinggalkan pejabat hari Selasa yg lepas, Project Director memang ada berjumpa dengan aku untuk urusan hand-over kerja-kerja aku kepada orang yg telah diamanahkan. Masa hand-over tu, orang yg sepatutnya ambil-alih kerja aku tak nak datang kat tempat aku. Jadi, Project Director tu sendiri yg belajar cara kerja-kerja aku. Okay la. Aku pun ajar jelah dia, walaupun dalam masa yg sama agak marah juga dengan sikap orang yg bertanguungjawab tapi tak nak bertanggungjawab tu.

Keesokan harinya, aku mendapat SMS dan diberitahu bahawa orang yg mengambil-alih kerja aku tu mengamuk sebab tak tahu nak buat kerja aku macam mana. Aku memang awal-awal dah list kan semua outstanding yg ada. Lepas tu, aku kan dah ajar Project Director tu buat kerja aku macam mana. Kenapa dia nak mengamuk..??

Sengaja buat kecoh dengan mengatakan aku tak hand-over kerja kat dia. What the fish..?? Memang sengaja nak main kasar la ni kan. Mula-mula memang aku marah sangat la. Tapi, dah lama-lama tu aku malas nak fikir. Buang masa je fikir perihal orang BODOH SOMBONG macam tu. Buat tambah dosa aku je kot nak marah-marah macam ni. Astaghfirullahal'azim.

p/s : agak-agaknya kalau aku datang ofis lama sekejap, aku akan gaduh tak dengan ORANG tu..??
Post a Comment