They're My Best Buddies

Monday, 31 October 2011

Kenduri Kahwin Lagi!

Balik kampung hujung minggu lepas (semalam je...hehe) aku terpaksa menghadiri satu kenduri kahwin, setelah diajak berkali-kali oleh emak. Adess...leceh betul! Sekarang ni ada rasa tak suka nak menghadiri majlis-majlis kahwin macam ni. Tak tahu la kenapa...hahaha

Tapi, mengenangkan pengantin perempuan tu adalah kakak kepada teman baik adik aku, jadi aku pun pergi la juga. Memeriahkan majlis kata orang. Tapi, aku tak menyesal pergi, bila menu yg disediakan ada hidangan Laksa...my fave!! ** tambah dua kali..tak malu..ngee :p
Bertemakan silver gold, pasangan pengantin kelihatan sangat berseri-seri ketika bersanding di atas pelamin. Itu je yg aku boleh komen. Sebab..?? Lepas makan, tunggu pengantin sampai, aku terus balik. Huhu...tak nak la lama-lama sangat. Kang ada yg teringin nak kahwin kang, susah lak (",)

Pasangan pengantin
My mom and my lil sis
My lil sis with her bestfren - Qila
p/s : Gambar aku..?? Takde. Sebab aku yg jadi photographer hari tu (",)





Post a Comment