They're My Best Buddies

Monday, 17 October 2011

Detik-detik terakhir aku di sini

Kesibukan di saat-saat terakhir aku berada di sini menyebabkan aku tak sempat nak update apa-apa entri termasuklah melakukan aktiviti yg paling digemari...BLOGWALKING!!

Adapun, tahap kesibukan ini telah melampaui batas-batas seorang pekerja yg perkhidmatannya tidak diperlukan lagi. Lalu, dengan hati yg teramat pilu bagai dihiris sembilu...Ya Allah, Dylla, apa yg kau merepek ni..??

Hehehe...sorry kawan-kawan. Tapi hari ni aku memang betul-betul busy. Nak siapkan outstanding yg aku rasa akan kekal jadi outstanding walaupun selepas setahun pemergian aku nanti. Banyak la pula hal nak kena settle ni!! Tekanan betul.

Detik-detik terakhir macam ni pun masih terpaksa menghadap komputer untuk menyiapkan kerja-kerja yg sepatutnya dah lama siap minggu lepas. Padan muka kau, Dylla!! Siapa suruh kau peram kerja tu lama-lama..?? Hehehe..peram lama sedap sikit kot. Macam ikan pekasam (",)

Okay la. Hari ni memang aku tak sempat nak BW. Aku pun dah letih. Mata dah tak mampu nak menatap skrin komputer ni lagi. Jadi, dengan rasa yg amat bersalah, aku minta diri untuk balik berehat ye. Esok, mesti aku terjah blog korang semua!!

p/s : menaip dengan kelajuan 189km/jam...huhu :p
Post a Comment