They're My Best Buddies

Tuesday, 13 September 2011

Mangsa Banjir Di Perlis

Bila baca berita tentang banjir di Negeri Perlis ni, teringat pula zaman-zaman belajar dulu. Alhamdulillah, dulu takde la pengalaman macam ni. 3 tahun kat sana semuanya berjalan lancar. Grad pun on time..alhamdulillah.. hehehe

Menurut berita yg aku baca tadi, seramai 522 mangsa telah ditempatkan di 14 buah pusat pemindahan sekitar Kangar, Arau dan Padang Besar. Jumlah mangsa banjir dijangka akan berkurangan berikutan cuaca cerah hari ini. Alhamdulillah.

Kejap lagi nak call kakak angkat aku la. Dia tu orang Kelantan. Tapi dah jadi warga Perlis sejak berkahwin dengan arwah suaminya dan terus bermastautin di situ. Mesti dia tengah sibuk-sibuk cuci rumah sekarang ni. Sian kak Ha.

p/s : credit to myMetro
Post a Comment