They're My Best Buddies

Tuesday, 13 September 2011

Hati dan Perasaan














PERASAAN : Hati, boleh aku tanya sesuatu..?

HATI : Apa yg kau nak tahu, Perasaan..?

PERASAAN : Kau ada hati dekat si dia ya..?

HATI : Kau rasa macam mana..?

PERASAAN : Aku rasa kau memang ada hati kat si dia. Cuma kau tak nak mengaku je.

HATI : Aku bukan tak nak mengaku. Tapi, aku tak pasti sebab pada aku perasaan tu datang dari kau.

PERASAAN : ???

p/s : perasaan dengan hati ni memang tak boleh berborak, kan...???
Post a Comment