They're My Best Buddies

Friday, 2 September 2011

Aku hilang ingatan..???

Aku : Mak, mana air yg kakak beli malam tadi tu...?

Mak : Mak simpan dalam peti ais.

Aku : Alamak...bersemut!!!

Mak : Semut??? Ish, toksah minum la. Buang je. Nanti pergi beli lain.

Aku : Semut ni banyak pula. Sedap je dia berenang dalam air ni mak...

Mak : Tak lemas pula semut tu..?? (cubaan mak nak loyar buruk dgn aku!!)

Aku : Tak lemas. Timbul je tu. Tapi, kalau kakak minum juga mau hilang ingatan jap lagi ni..

Mak : Ha'ah..jangan minum la. Kang lupa diri pula.

Aku : Tulah...kang kakak lupa pula siapa mak kakak..hahahaha...

Mak : Ish, macam-macam boleh lupa nanti ni.

Aku : Yelah, kang kakak lupa 'laki aku siapa?'...'eh, aku ni dah kawen ke blom??' hehehe...

Mak : Tu nombor 1 nya. Dah, toksah nak ngarut lebih-lebih!!


p/s : jangan minum air yg dah bersemut...org kata tak bagus untuk ingatan (",)

Post a Comment