They're My Best Buddies

Tuesday, 23 August 2011

"Saya nak pergi Kangkang...kamu nak ikut..???"

Mungkin dah ramai yang pernah baca cerita ni. Tapi, aku saja nak share dengan korang semua. Hiburan di hari Selasa (",)

P : Saya nak pergi kangkang...kamu nak ikut tak?
L : Hah?? Kamu nak pergi mana..??
P : Nak pergi kangkang...kat tepi jalan sana tu...
L : Astaghfirullahal'azim..apa nak jadi dengan kamu ni..??? Dah jauh terpesong sampai nak pergi kangkang. Malu la sikit. Ingat orang tua kamu kat kampung tu..!!
P : Apa yang kamu merepek ni..? Terpesong apa..??
L : Kamu tu yang merepek. Yang kamu kata tadi nak pergi kangkang tu buat apa..??
P : Kah kah kah...
L : Haaa..dah gila pula kamu ni. Tiba-tiba ketawa, kenapa pula..??
P : Inilah kangkang nya...kamu fikir saya nak buat apa tadi..??
(perempuan tu terus menunjukkan ke suatu arah)

kedai kasut ni wujud tau - kat area Muar, Johor
L : Ish...cakap la nak pergi kedai kasut. Nak kangkang..nak kangkang..!! Kan aku yang dah termalu!!

p/s : sumber dari Yahoomail


Post a Comment