They're My Best Buddies

Wednesday, 3 August 2011

"Saya buat macam-macam atas katil"

Wahhhh..tajuk panas nih!!! Hehehehe..bukan AKU tau. Tu apa yang terbaca kat page gosip artis tadi. Adeiii..bulan puasa pun nak bergosip. Tapi, nak buat macam mana. Aku ni suka sangat dengan FAZURA tu. Banyak kontroversi, tapi dia tetap hebat. Maksud aku hebat dari segi lakonan dia la.

Oh, my Gucci!! Statement panas Fazura dalam majalah Cosmopolitan ni memang akan buat peminat ternanti-nanti la. Apa yang dia buat kat atas katil dia tu..??? Tapi beb, bulan puasa kan. Jangan ambil tahu lebih-lebih sangat. Hehehe..


p/s : sangat jatuh cinta dengan lakonan Fazura dalam Pisau Cukur


Post a Comment