They're My Best Buddies

Wednesday, 17 August 2011

Part 4 - Azeem Demam..!!

Selepas beberapa bulan aku tinggal dengan abang dan melihat sendiri tumbesaran Azeem, aku jadi semakin sayang kepada si kecil itu. Sehinggakan nak ke tempat kerja pun aku sanggup singgah di rumah kakak yang menjaganya dulu. Dah puas tengok muka dia, dah puas peluk-peluk dia, baru aku rasa senang hati nak bekerja.


Masa dia demam ** sebab nak tumbuh gigi ** aku rasa tak best sangat. Dia tak nak main dengan aku. Dia tak nak senyum. Dia tak nak ketawa. Dia tak nak buat apa-apa melainkan berkepit dengan ibu dia je. Ish..geram betul aku rasa..!!

Walaupun dia tak nak layan aku, tapi aku tetap menyibuk dalam hidup dia. Hahahaha..sorry ye Azeem, makngah risau kat Azeem tau. Aku tetap cari dia sebaik saja aku balik dari kerja dan sampai di rumah. 2-3 hari juga dia demam. Kesian Azeem, sampai takde mood nak buat apa-apa. Terpaksa la aku bersabar tunggu dia sihat kembali.

p/s : Part 5 - Raya pertama Azeem
Post a Comment