They're My Best Buddies

Friday, 12 August 2011

Part 3 - Merangkaklah Anak Buahku

Merangkak..?? Best sangat masa dapat tengok Azeem dah pandai merangkak. Surprise sebenarnya. Tiba-tiba je. Masa tu kalau tak silap umur Azeem baru beberapa bulan je kot. Rasa macam cepat sangat dia punya progress.


tak dapat cari gambar dia merangkak la
terpaksa upload gambar ni

Tengok dia merangkak dengan sangat laju, teringat pula kat adik bongsu aku. Masa adik aku kecil-kecil dulu kami yang paksa dia untuk cepat meniarap, merangkak, berdiri dan berjalan. Memang kejam. Tapi, hasilnya..memberangsangkan!!

Azeem ni nak kena umpan dia dengan sesuatu, baru la dia nak merangkak. Kalau takde apa-apa benda yang menarik kat depan dia, dia memang takkan buat apa-apa. Adess..kecik-kecik dah pandai demand macam tu. Abang dan kakak ipar aku tu layankan je.


p/s : Part 4 - Azeem demam..!!


Post a Comment