They're My Best Buddies

Friday, 12 August 2011

Mamat Sepah & Fida - "Kami Semakin Rapat"

Fida, bekas juara program "Siti Nurhaliza Mencari Bintang Pantene 2007", dah buat pengakuan yang hubungannya dengan Mamat Sepah semakit erat. Hmm..baguslah macam tu kan. Takde la nak main aci sembunyi macam artis lain. Ada affair kata takde affair. Nak jaga saham kot..?

Mamat Sepah pun dah mengakui tentang hubungan mereka dan merancang nak membawa Fida berjumpa dengan keluarganya. Alhamdulillah.

Pasangan bahagia Mamat & Fida
Source - OhBulan
Mereka yang bertemu di lakosi pengambaran 6 bulan lepas, tidak menyangka akan terus berhubung sehingga ke hari ini (ish..macam ayat majalah je ni :p) Walaupun masing-masing tidak berani mengatakan mereka sedang hangat bercinta, tapi kedua-duanya mengakui amat senang dengan diri masing-masing.

Okay la tu. kalau dah berniat nak berjumpa family, memang hubungan tu boleh dikatakan serius la kan. Okay la. Aku bukan peminat Fida mahupun Sepah. Tapi, berita baik macam ni buat aku rasa happy (",)

p/s : doakan kebahagiaan mereka berdua..amin


Post a Comment