They're My Best Buddies

Tuesday, 2 August 2011

Kasihan Betul


Malam tadi sempat tengok berita tentang pekerja-pekerja DAWAMA yang diberi notis bercuti tanpa gaji..!!! Wei, bulan puasa kot. Gila!!

Untuk sesiapa yang tak tahu, Dawama Sdn Bhd merupakan publisher yang dilantik oleh DBP. Dawama menghadapi masalah kewangan dan menyebabkan DBP terpaksa mengambil-alih untuk mencetak buku teks sekolah rendah.

Yang menariknya, semalam masa aku tengok berita tu, aku cuma perasan yang pekerja-pekerja Dawama buat tunjuk perasaan. Yelah, dah la bulan puasa, kena bercuti tanpa gaji pula. Adeiii, macam mana nak survive kan..??

Tapi, berita susulan dalam Berita Harian hari ni lebih menarik lagi. Kalau nak tahu lebih lanjut sila klik DI SINI
Post a Comment